Jsem yoktoinfluencer!
Jelikož se počet mých sledovatelů přehoupl přes 40, dovoluji si sám sebe označit za
yoktoinfluencera, což je o několik řádů menší mikroinfluencer. Nabízím tímto své služby komerčním značkám. Jsem otevřený spolupráci. Jak známo, mikroinfluenceři se stovkami followerů jsou už delší dobu pro značky atraktivnější než statisícové celebrity, které každý týden propagují jinou značku. Těm už nikdo nevěří, že to dělají z lásky k produktu.
Jeden příklad za všechny. Na konferenci Content First ho nedávno ukazovala Andrea Pavelcová z advokátní kanceláře eLegal. Lela Ceterová, ex-partnerka Karlose „Terminátora“ Vémoly, sice vychvalovala produkty ekologické drogerie, ale na kuchyňské lince za ní stály ty klasické, které normálně používá.
Co z toho vyplývá? Velkým influencerům se věřit nedá, mikroinfluenceři začínají být zahlcení, a proto přichází čas pro ještě menší influencery. A protože nejmenší předpona soustavy SI, jakou jsem na Wikipedii objevil, je „yokto“, hrdě se prohlašuji yoktoinfluencerem!
Značkám slibuju kvalitní a uvěřitelnou spolupráci. Napište mi. Nejsem drahej!
Komentáře
Okomentovat